Bryggers gulvafløb.

Der var/er et gulvafløb i vores bryggers, huset der er fra '75, lavede vi kraftigt om i '97.
Dengang blændede jeg afløbsristen af og satte vaskemaskine + vask afløb direkte på afløbet.
Grunden var den simple at afløbet aldrig var i brug i praksis og derfor enten fordampede vandet over tid eller af anden årsag stank det altid fra risten.

Efterflg, fortalte min byggetekniker ven at det måtte jeg ikke, afløbet skulle være der.

Nu vil jeg så have det genetableret iforbindelse med en ny gulvbelægning.
Nu fortæller gulvmanden at det passer ikke, han har lavet adskillige endda nyere huse hvor der overhovedet ikke er nogen rist i bryggerset, selvom der er både Vaskemaskine og håndvask i rummet.

Oveni hatten har vi haft en bygningssagkyndig på her fornylig til at lave en tilstandsrapport iforb. med salg af huset. Han fortæller at afløbet SKAL være der

Hvad hulen skal jeg tro på ?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det kan også være svært, du ved der er et gammelt ordsprog der siger, for mange kokke fordærver maden.
Jeg vil nok rette mig efter den bygnings sagkyndige.

V.h. Håndværkeren
OK, hvis ingen ved om man må sløjfe afløbet.
Ved nogen så hvor man kan gå hen og få et holdbart svar ?
Det er ikke et krav at der skal være et gulvafløb i bryggers, men er der et skal det proppes korrekt af, ikke som du fortæller, lyder som en k3ere lol. det skal blændes af under gulv, og med en VA godkendt prop.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis