Windows låst

Mit windows er blokkeret.
Har ladet det opdatere
Da det er en kopi, er det blevet blokeret fra windows.
Resulterer  bla. i, mit bankprogram ikke virker længere. Kan ikke gå på messenger..

Har så hørt der findes nogle links på nettet som kan deaktivere, disse blokeringer..

Hvis jeg bruger Firefox, kan jeg godt åbne hotmail

Kan nogle hjælpe med dette..
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
så må du goggle unlock windows .. eller unblock windows

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

En kopi???? Altså ikke en du har betalt for??
Prøv med et lovligt styresystem.

Sniffer  
Der er programmer der kan fjerne windows "lyst" til at skulle reg inden 30 dage..
Samt programmer der fjerner evt blokkeringer fra win, sådan som du ønsker det, men tror ikke, at du skal forvente at, der linkes til dem..

Ved hvor de kan fåes, men de er vist ikke lovlige..

Jeg ville nok bide i det sure og installere igen.. Med en lovlig version.

hvis du springer på en lovlig windows så køb den sammen med en harddisk eller et cd drev -  så er det kun en trediedel af prisen.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Annonce
Eller brug ubuntu istedet for windows... Det er gratis og fungerer skide godt.
Kan ubunto afvikle software der er baseret på windows. tænker på det levende søkort og andet??


Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Det meste kan afvikles ja.... Der kræves dog for det meste en windows API eller emulering som man så desværre ofte skal konfigurere selv hvis man ikke lige kan finde en vejledning på et support forum.
Jeg har kun haft ganske få problemer med et par spil. Og så er der en del software som jeg har måttet finde en decideret linux udgave af (et 3D tegneprogram bla.), men ellers virker det fint. Vil tro at omkring 90-95% af de windows programmer jeg har forsøgt mig med kan køre. Jeg tænder kun for en virtual machine når jeg skal spille nogle få computerspil (eks. Zero Hour lader til at dumpe ret ofte under ubuntu, men kører fint som en XP virtual machine på samme maskine).

Lige præcis med det levende søkort er der vist noget med en kopibeskyttelse på CD'en.... Men det kan du komme ud over med en virtual machine. Og her kan du vist nok nøjes med windows 95 eller 98, og sådan en licens er altså BILLIG idag. Efter sigende kan man downloade et crack for at fjerne kopibeskyttelsen, men så er vi henne hvor den oprindelige poster også har sine problemer.....
jeg har en original win 98 liggende men jeg har ikke lyst til at nørde software i 14 dage. Tænkte nemlig på at smide linux på en gammel thinkpad.
Mest fordi jeg tror at den vil starte hurtigere og ikke bruge så meget energi til alt muligt andet.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hvis du Googler "genuine windows torrent" (uden anførselstegn) kan det da godt være, der er løsninger, der kan hjælpe dig der?

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis