epory køkkengulv

Jeg skal lave nyt køkken og vil gerne have et epoxygulv. Men er meget i tvivl om hvordan det laves?? lige nu har vi støbt nyt betongulv og sluttet af med selvnivelering. Skal man så pudse på selvniveleringen med sandparpir, herefter male med epoxy primer og så male med epoxy? er det svært at male med? og hvor køber man det? ville egentlig have haft et lidt "råt" køkkengulv, - altså hvor selvniveleringen var slebet helt glat og så evt. lukket med linneolie eller med gennemsigtig epory eller lak? Men kan ikke rigtig finde ud af hvordan tingene skal gøres for at lykkes.. er der nogen som har nogen gode forlag vil jeg gerne høre.. er efterhånden desperat!!!
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ville jeg få en professionel til at gøre. Der er helt specielle krav for hvordan man laver det der med udluftning etc. For 2 år siden hørte jeg om en kvm pris på 400,-. Ved ikke hvad den er i dag, men få nogle proffesionelle til at gøre det - det er forresten super flot!
husk også at det er lovkrav at man har kurset " pers. sikkerhed v arbejde med epoxy og isocyanater" dette gælder også som privat mand, det er noget farligt skidt hvis man ikke behandler det rigtigt.
mvh. slettegaard
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på epoxy med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også