Bremse hyler

Jeg har lige "læs: for to måneder siden" haft min bil på værksted, fik skiftet bremser på alle hjul, og alt var godt ..  men så begyndte det forste og bagerste i højere side at hyle hver gang jeg bremses .. Først fik jeg en historie om at man ikke længere benytter aspest i bremseklodserne, hvilket gjorde at de nok ikke var hårde nok, men der var ikke noget galt med de andre jeg fik for 1½ år siden ..  sener var det fordi mine tromler "dem bagpå" skulle skiftes ..

Tjaa jeg har nu fået skiftet tromler, og jeg vil være utrolig kedaf at skulle invistere i nye bemser igen .. Jeg har set at de har noget "gå væk hyl" til bremserne på værkstederne .. Er der nogen der ved hvad det hedder samt hvor man kan købe det??

Eller har en fantastisk god ide?

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Selvom det ikke sender dig i Horserød så er det ikke tilladt at køre rundt med hylendene bremser,så fat i værkstedet og få dem til at lave arbejdet korrekt.
Asbest har ikke været brugt i +20år og har intet med sagen at gøre.
René
Hvis du lige har fået skiftet de bremser der hyler skal du tage ned til den mekaniker der har sat dem på han kan have gjort en fejl. Og du skulle være i stand til at få nye sat i gratis eller på rabat, hvis det er tilfældet.

Get rich!
Or die tryin!

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis