INGEN respekt for syns-hallen

Fik synet min gamle bil ( nævner ikke hvad det var for en bil, for jeg har nettop solgt den). Den blev synet i Rødovre en tirsdag morgen kl. 08:00 og det tog præcis 7.½ min !!!. Ugen op til var jeg hos bla. Prebens auto i Herlev, han havde fundet følgende : Knækket fjeder ved højre forhjul, ingen!! bremse kraft på venstre baghjul, bilen skulle have nye bremseslanger ( Den brugte bremse væske) Samt den røg temeligt kraftigt fra motoren !?!. Nå, men da kl. var 08:08 fik jeg stukket et klistermærke i hånden ???? Bilen var blevet synet, dog kun betinget, da batteriet sat en smule løst. Hvordan f..... kan det lade sig gøre ???? Pas derfor på derude hvis i tror at bare bilen er nysynet så er den hellige gral velforvaret. For det er den IKKE.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du har ret, de elendige synshaller er ikke til at regne med... Jeg fik synet en motorcykel, hvor der var meget diskussion med en emsig kvindelig syns-medarbejder, der mente at en refleks bagpå motorcyklen ikke levede op til alt muligt underligt, selvom reflekset var nyt og originalt og var godkendt til denne motorcykel. De må have for god tid......
Hejsa

I har helt ret, synshaller er til at lukke op og ski.. i. Vi købte for et par år siden en rekord, fik den renoveret og nylakeret flotte bil. MEN så lånte vi den desværre ud til en som syntes at han skulle ud og se på lidt ræssss, helt ok når bare han ikke ræser i vores. Så kom strisserne og kaldte alle tilskuerne til syn, han tænkte nå ja ok, den blev jo synet for 3 md. siden uden anmærkning.

Bilen blev kaseret på:
Sænkning for lavt: Der lå godkendte papirer på sænkningssæt.
Retslør: Ja den var jo faktisk dødsensfarlig at køre i.
Og den bedste: Ledninger lå på den forkerte side at tårnet (sad i opels org. klips) for hvis nu motoren faldt ud så ville ledningerne jo komme i klemme............

Så i har ret, man burde lave det system om så man var lidt mere sikker på at bilen var ok eller ikke, når man kører fra synshallen

Suppe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis