muldvarp

Nogle gode ideer til hvad gør man ved muldvarpe i haven.
hilsen christa
Nogle gode ideer til hvad gør man ved muldvarpe i... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af hvepsefjerner den 30-09-2008 15:56

Mit indlæg er rådgivning om muldvarpebekæmpelse og er ikke indbefattet af større reklameværdi end dit eget reklameindlæg for en dims og for Aldi.

Sakse er nemt at bruge og det eneste effektive , så nemt er det.

Med Venlig Hilsen
Svend Sørensen
www.skadedyrene.dk/muldvarp.htm



Så vidt jeg kan se linker du til dit eget firma ?
Jeg kan huske en meget fjern fortid, hvor vi bekæmpede muldvarpe og mosegrise ved at udgravede et skud og sætte et tændt fyrfadslys i det. I et andet frisk skud et stykke derfra satte vi så slangen fra en gasflaske, åbnede for gassen og ventede.
Resultatet i forhold til at sætte en stopper for den undergravende virksomhed var som regel meget tilfredsstillende, men en sideffekt var også til tider, at jorden blev "rodet lidt rundt". I vores ungdoms naivitet var det sådan set nok det sidste vi så som det primære succeskriterie. 


Men med tiden har man jo erkendt, at det er en alt for inhuman og farlig metode, så ovenstående kan naturligvis på ingen måde anbefales til nutidig brug. Det var bare et stemningsbillede fra erindringen, hvor drengestreger ikke omfattede afbrændig af biler, stenkast fra motorvejsbroer og knivstikkeri.
Det var dengang hvor vi droppede en hundelort i en bager pose, lagde den på en trappesten og satte ild til den samtidig med at vi ringede på døren.
Hæ Hæ !
Skrevet af Håndværkeren den 01-10-2008 08:38
Skrevet af hvepsefjerner den 30-09-2008 15:56

Mit indlæg er rådgivning om muldvarpebekæmpelse og er ikke indbefattet af større reklameværdi end dit eget reklameindlæg for en dims og for Aldi.

Sakse er nemt at bruge og det eneste effektive , så nemt er det.

Med Venlig Hilsen
Svend Sørensen
www.skadedyrene.dk/muldvarp.htm



Så vidt jeg kan se linker du til dit eget firma ?

Jeg opfatter forum bogstaveligt som et "lav det selv forum" og stiller gerne min ekspertise til rådighed , og besvarer og rådgiver om konkrete spørgsmål ang. skadedyr. Min reklame ligger i den kvalitet. og ikke andre steder.

Med Venlig Hilsen
Svend Sørensen

Jeg har selv haft problemet med at "lægge hånd" på bæsterne. Men efter en helt urimelig lang række succeshistorier fra min egen far omkring hvor mange muldvarper han havde fanget (pral pral ), med en bestemt type fælde (han var iøvrigt i tidernes morgen blevet belært af min bedstefar), besluttede jeg mig for at prøve typen af.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Og så tænkte du vel: Pokkers osse nu havde han ret igen det gamle røvhul :-)
Ja noget i den stil
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
ja, jeg siger tak for gode råd. jeg kan så vælge imellem at skræmme dyret ind til naboen eller..... ud af fælden.

Når jeg ser muldvarpen skubber jord op, lister jeg mig hen til stedet og når så jorden bevæger sig igen, får den et skud hagl. På den måde er jorden også spredt for alle vinde  Man kan vel kalde metoden et "muldvarpeskud"

Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis