mur

Jeg har sammen med kæresten købt et hus.. skønt. en lille drøm af en gammel rønne der med tiden kan gå hen og blive vores eget lille paradis.. det skal mere eller mindre renoveres fra bunden op og jeg ser frem til mange sene aftener hvor jeg kan hvile hovedet dødtræt og falde i søvn.. har normalt hænderne skruet rigtig på og kan det meste men en ting har jeg aldrig forsøgt mig med.. nemlig at mure.. så mit spørgsmål er om der er nogle der kender til gode links på nette hvor der evt er instruktions billeder eller video??? jeg har masser af plads til og øve mig.. og ved ikke om jeg for brug for det men nu vil jeg altså lærer det...
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv på www.mur-tag.dk - her er der flere udførlige vejledninger/videoer til murerarbejde.

Mvh KJ
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ellers smut på biblioteket og lån: Håndværkerskolen - murer, det er Gør det selv der har lavet en (i mine øjne en ganske udemærket serie)

Christian

takker for venligheden.. havde håbet nettet bragte lidt mere men må jo slæbe mig på biblioteket uanset hvor meget jeg hader det... men endnu engang mange tak
Husk nu på en ting det er ikke så svært som man tror bare det kan pudses bagefter. Men det er bare frem med skeen og komme i gang resten kommer med tiden start med noget der ikke behøver være alt for pænt. Når man finder ud af princippet i det er det ikke så svært endda. Men husk det gælde om at flytte fugten fra mørtlen over i stenene.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis