Systemgendannelse - hvordan åbner jeg gamle filer

Min computer gik totalt død, så efter jeg havde prøvet alt, var der kun tilbage at systemgenoprette Windows XP home Edition. Heldigvis ville mine gamle dokumenter blive gemt - stod der

Før var vi 5 brugere af computeren, og jeg kan stadig se disse 5 brugere i min stifinder, men jeg kan ikke åbne dokumenterne.
Efter en total virusscanning kan jeg se at den scanner alle gamle dokumenter og Temp. filer, så de må jo ligge på computeren et sted, men jeg kan ikke få dem frem.

Hvad gør jeg??

Jeg mistede også alle mine mails og adressekartotek i outlook - er det muligt at finde dem igen - og hvad med vores foretrukne - er de også gone for ever ?

Håber I kan hjælpe, hånden er næsten slået til blods i arrigskab og jeg har næsten ikke mere hår på hovedet.

Stærk frustreret DoPe
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

har du prøvet at gendanne fra den siste opdatering.!

eller den ælste dato. fra gendannelses programmet.!

eller er den gået i sort.

Det var netop det der var problemet - den frøs ude i XXXX ved ikke hvad det hedder, men der hvor jeg har billedet af de forskellige brugere, så jeg kunne ikke komme ind og gendanne den til et tidligere tidspunkt, så derfor valgte jeg til sidst at - system genoprette windows Xp.

Når det er gjort, findes der ikke tidligere gendannelsestidspunkter.

kan den finge hardisken i bios.

 

når biosen er gemføret i opstart så kommer ikke længere end der til.!

Det med biosen forstår jeg ikke.
Problemet er jo at komme ind i de biblioteker, vi før havde bruger-koder til, men hvor selve bruger ikonet er væk, så man ikke kan logge ind på brugeren.
Ja det ved jeg godt, men jeg kan ikke få lov at åbne filerne for de to brugere der tidligere havde adgangskoder
Så kopier filerne, genopretbrugerne, og kopier filerne tilbage, og lad brugerne logge ind og SELV åbne deres filer.
jeg tror ikke man kan kopier filerne , man vil ikke have rettigheder til det , da der er adgangskode på osv . husker jeg, men det kan være jeg tager fejl

På forhånd tak :)

Tak for hjælpen, nu har jeg fået alle data ud fra computeren med hjælp fra HP's support, det var ikke helt nemt, men heldigvis var jeg ikke den første med det problem, så man der lå en instruktion på HP's hjemmeside. :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis