Problemer med IE7

Hej med jer. Jeg har problemer med IE 7, pc bliver ved med at hente den, da jeg har slået automatiske opdateringer til.Jeg kan ikke installere IE 7,( Den begynder at installere det, men stanser pulselig, dette gør den hver gang jeg tænder for pc'en, har også prøvet at hente det manuelt, men det hjælper heller ikke noget )er der nogle kloge hoveder der kan fortælle mig hvorfor. Ballerup
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ballerup? fedt navn :D

Vil du have en god råd? smut ind på www.filehippo.com/ og hent filehippo , den scanner din pc igennem , på under et minut , og fortæller dig hvad der findes af opdateringer til din programmer. du kan bare downloade IE7 derfra. :D

Eller du kan søge faktisk på selve hjemmesiden www.filehippo.com/ , søg under browser , jeg er ikke sikker på der findes browser menuen , men jeg ved ie findes der der jeg selv installeret min derfra:D

MVH
Gokhan

På forhånd tak :)

Jeg havde selv problemer med installation af IE7, hvor det ikke hjalp en dyt at hente filen hverken fra Microsoft eller andre steder. Jeg måtte ændre nogle indstillinger i registreringsdatabasen før den var på plads.

Jeg kan godt prøve at guide dig på plads hvis ovenstående ikke har hjulpet ?

/Stub
Måske ikke specielt relevant, men jeg fraråder al brug af IE7, specielt efter at browseren blev opdaget med enorme huller (no surprise).

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Hvorfor ikke glemme IE?Er selv gået over til Mozilla Firefox,den skulle efter de kloge have færre huller.
Hvorfor ikke glemme IE?Er selv gået over til Mozilla Firefox,den skulle efter de kloge have færre huller.
Skrevet af ymmot den 26-12-2008 10:31
Den har skam også færre huller. Microsoft har for længe siden tabt kampen om at have den ultimative browser. Selv de computere jeg idag bygger og sender til kunder får deaktiveret IE7 hvis ikke andet bliver nævnt, dette skyldes ren og skær problematik efterfølgende med support o.lign. Vores statistik har efter deaktiveringen vist at support mht. virus-angreb er faldet med over 60%, så der må være noget om snakken. :-)

Jeg kan kun anbefale Mozilla Firefox, Google Chrome eller Opera.

http://epn.dk/teknologi2/computer/article1543857.ece

Jeg citere fra artiklen:
At man benytter en anden browser end Internet Explorer, indtil Microsoft har frigivet en patch.

Selvom de understreger at man roligt kan bruge browseren igen efter patchen, vil jeg umiddelbart anbefale folk at de holder sig fra bruget af IE.

God fornøjelse :-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis