Brunt indpakningspapir - hvor?

Hej,

Vi sender mange pakker med posten og har indtil nu brugt brunt indpakningspapir fra IKEA til ca 15 kr for en rulle med omkring 10 meter mener jeg. Men forleden fik vi at vide at IKEA Tåstrup ikke havde flere og at de heller ikke kom på lager igen.

Er der nogen der kan foreslå hvor der kan købes brunt indpakningspapir til en rimelig pris i Kbh/Roskilde området? Gerne en 25-50 meter rulle..

Mvh
Kenneth
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det skulle undre mig om du ikke kan købe en hel rulle med 200 m. i en boghandel eller lignende, måske en butik der handler med kontorartikler.

V.h. Håndværkeren
Hej alle,

Tak for svarene. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke tænkte på den lokale kontorforsyning - de har masser af bredder og længder at vælge imellem.

God weekend!

Mvh
Kenneth
Hej Kenneth.

Nu står jeg lidt i samme problem. Min egen lokale kontorforsyning lukkede for godt og vel et år siden, så jeg har ikke noget fast forhold til en butik længere... :-)

Så at IKEA havde ganske gode priser på indpakningspapir, men når man søger på nettet, kan man let finde noget billigere. Er for nyligt begyndt at handle hos Jakodan.dk for emballage og http://viergroenne.dk/ for andre diverse flyttekasser osv. (tror jeg bestiller et stoleunderlag i dag, men det kommer lidt an på om jeg får nogle svar i en anden tråd herinde)

PS: Er nyt i forummet. Håber mit indlæg kan gavne nogle andre.

Hej Kenneth,
Jeg køber indpakningspapir fra emballage-shoppen. Så skal jeg ikke tænke på at køre ud at hente indpakningspapiret, da jeg får det leveret direkte til døren. Derudover får jeg typisk så meget af gangen, så jeg ikke skal tænke på det i lange perioder. Du kan kigge på det her 

http://www.emballage-shoppen.dk/papir-til-indpakning/brunt-indpakningspapir

Kamilla
Det ville være slemt hvis ikke Kenneth havde fundet noget godt papir siden han for + 7 år siden startede tråden😄

René
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis