Fugesand og Ren Sandkassesand

Lidt info om sand!!

Danfugesand kan nu købes som mørk stenmelsprodukt, men samme fantastiske virkning mod ukrudt.

Dansand A/S laver bakteriefri sandkasse sand

man kan finde kontakterne på www.dansand.dk

Med venlig hilsen 


*''''''''''''''''''''''''''''''*
SandNissen
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Får du procenter????

Sniffer  
Procenter ????? nææææææ jeg er ansat i firmaet som sælger.....

Og det virker, vi har haft det på markede i 3 år og testet det hos plantecenteret Flakkebjerg - rapporten kan du læse på vores hjemmeside www. dansand.dk


Med venlig hilsen 


*''''''''''''''''''''''''''''''*
SandNissen
Så hils i firmaet, og sig du har fået sat dem på den sorte liste ved at spamme LDS....

ellers kan man jo gøre det selv ved en mail til: [email protected]
Stedet for fritidsfolk der gerne vil have mere information -og så giver man information og bliver kaldt for spammer - hvade jeg ikke været ansat var det vel noget andet eller så har jeg åbenbart misforståe de andre indlæg med henvisninger - måske skulle du give dig til kende hvis du er admin eller andet ....

Men fint for mig du kan jo bare slette indlægget hvis det støder........


Med venlig hilsen 


*''''''''''''''''''''''''''''''*
SandNissen
Annonce
Hej Nisse.
Prøv at søge på "gratis reklame" og "Nasserøv" Så vil du finde en masse info og meninger om det at reklamere for egne prodikter eller egen vindings skyld. Din sidste linie ... du kan da bare slette hvis det støder... indikerer jo at du ikke har ret meget til overs for din egen reklame!! Jeg vil dog anbefale at du fremover kommer med relevant oplysning og ikke kun henvisninger til eget firma/produkter.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....

Hej Næstformanden

 

Nu er der jo ikke ligefrem nogen henvisning til at kunne købe reklamer eller nogen form for regler som man udmidlbart kan finde på denne side....

Jeg vælger dog ikka at blive fornærmet eller stødt, da jeg mener jeg stadig kan bidrage med noget viden til denne protal, i det vi også arbejder en del med vækstjord til græs og der med vedligeholdelse af plæner, og da vi ofte får henvendelser om problemer ved netop det at holde en græsplæne, kunne jeg måske hjælpe her igennem.

Men det er måske heller ikke interessant?

Dette skal ikke blive en lang fortløbende diskussion, så hvis I ikke ønsker mig her - så bare slet min profil......

Og lige en slut bemærkning " Nasserøv " vil jeg ikke kaldes! så hvad med at komme ud af busken på en anden måde, det kunne jo være jeg ville have annonceret hvis jeg var tilrettesat på en lidt pænere måde...


Med venlig hilsen 


*''''''''''''''''''''''''''''''*
SandNissen
Jeg har ikke kaldt dig nasserøv. Prøv blot at søge på ordet og du vil finde en forståelse!!
Mht. til at være behjælpsom har vi flere eksempler på fold der startede med reklame men som nu er gode LDS'ere. Jeg vil ikke nævne navne, men du kan finde dem hvis du læser alle "reklame" tråde

Så velkommen til, med håbet om gensidig udveksling af nyttig og brugbar information

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis