Scooter går ud ved kørsel TCDK 227 6000 21-09-2008 17:30 Jeg har en Italjet Formula 50 som har et problem.Den starter fint, men når man har kørt et par km går den ud.Efter 5min afkøling starter den fint igen, kører et par km, og det samme sker.Hvad kan dette skyldes? 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Gert.m 1075 3720 21-09-2008 18:55 uden at kende køretøjet falder min tanke på et næsten stoppet benzinfilter mvh Gert Møller ja det kan laves :-
scootergrisen 238 21-09-2008 20:18 Jeg har lige læst om en anden som har samme problem: http://www.kandu.dk/spg125167.aspx Det bliver spædende at se hvilken løsning i finder frem til. For mig at se lyder det logisk at det ikke er noget med det elektriske fordi den virker jo fint istarten. Så jeg ville da også skyde på det kunne være fordi benzin ikke kommer hurtigt nok gennem til karburatoren. Er der nogle benzin eller vakum slanger som har et buk på sig ? Hvis det er automatisk benzinhane med vakum slange så check det hele sidder rigtigt og ikke er utæt eller bukket. Og ja rens eller skift benzinfilteret og luftfilteret.
billito 303 5800 02-10-2008 19:37 Evt tændrøret, da det kan "stå af" når det bliver varmt.. Et tændrør, der er færdigt kan godt virke når det koldt.. Det passer jo også med at det køler lidt af og så virker det igen, for så når det bliver varmt.... Og er det ikke tændrøret, skader et skift ikke på scooteren. Kun lidt på økonomien.. :-)
Ballerup 4 9300 06-10-2008 00:13 Det er din vacumslange, det er galt med. Hvis den ikke er helt tæt, kommer der ikke noget benzin til karburatoren.Ved det af erfaring, jeg har selv en italjet og den lavede præcis det samme. Er efterhånden ekspert udi Italjet formula 50. Ballerup