Til VVS/Smed brug for hjælp!!!! AKut

Min bruser har "sat sig"! Dvs der bliver ved med at komme vand, kan hverken lukke op eller i! Kan ikke finde en balofix der går på bruseren:( Kan kun tage hoved hanen, hvilket vil sige jeg tager vandet til de andre lejligheder! Ikke en optimal løsning resten af weekenden.
 Den lille rillede der sidder inde under håndtaget på bruseren, hvor man lukker op og i for vandet kan jeg sagtens dreje men hjælper ikke! Det fortsætter med at løbe...

HJÆLP......

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej. Du må have en vandmåler der går på din lejlighed. Prøv om du kan finde den og de haner der gerne skulle sidde i ummiddelbar nærhed af denne. Måske kan du finde en hane i dine gemmer, og skrue den på bruseslangen, og derefter lukke for vandet. Ikke helt ok, men en mulighed... Ellers er du godt nok på den!!

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
svært ligw at sige hvad der er galt med batteriet, men hvis du har 2 3/4 slutmuffer liggende så luk for vandet , skru armaturet af og på med propperne. så kan du tænde for vandet igen til mandag hvor du evt kan købe et nyt armatur.
svært ligw at sige hvad der er galt med batteriet, men hvis du har 2 3/4 slutmuffer liggende så luk for vandet , skru armaturet af og på med propperne. så kan du tænde for vandet igen til mandag hvor du evt kan købe et nyt armatur.
Hej... Takker for de fine svar:) Fandt ikke ud af problemet, havde svigerfaren ude og glo, han er smed. Og selvfølgelig havde jge ingen "stopper" at sætte på, så det blev noget med et gevind med en 25 øre i og en pakning... Så nu må udlejeren sørge for det bliber lavet på mandag. Tak for hjælpen:)

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis