fiat punto. lyset går helt amok

hey. når jeg blinker virker mit blink lys, men når jeg så bremser lyser alt konstant bag i. og andre gange når jeg blinker er det mit bremselys der blinker. har prøvet at se på stel forbindelse til lyset bag. og det ser ok ud. og selve delen som mine pære sidder i ser også ok ud. har også prøvet at skifte blinklys kontakten som er en multi og sidder sammen med vindue visker kontakten. nogen der har ved hvad der kan være galt eller hørt om det før.

og nogen der ved hvor relæget sidder for kørelys

kimer

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

hej

du skriver du har chekket dinne stel forbindelser   for dinne problemer ligner grangiveligt manglende stel  
fiat lavede nogle geniale centrale stel punkter en plade med en 6-8 stik i plade jern som de så satte fast på karossen med en popnitte og det kan se så nydeligt ud der er bare ingen forbindelse til karossen
så prøver den selvfølgelig at trække stel alle steder fra med diverse mærkelige lysfejl til følge

så et nyt lille suk når  der spørges så prøv lige at skrive bilmærke model årgang motor størelse så er alting meget nemere  for  en punto er mange ting (mange modeller)

eksmek 

Der er ikke kørelys på en punto - ikke org. ihvertfald.

Hvis du ikke kan finde din stelforbindelse, så prøv at trække en ny ledning istedet.

Jesper
hej stel punkterne skal sidde på inderskærms  forstærkningen i hver side bag

eksmek                 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis