Folie til køkkenlåger

Er der nogen der har erfaring med at sætte ny folie på køkkenlåger eller noget i den stil?

Jeg kan ikke lige finde et sted jeg kan købe folien og ville gerne høre godt som dårligt om det hvis der er nogen der ved noget :0)

Sagen er den at jeg ikke kan få nogle i rigtige mål, så er ude i selv at ville lave nogen i mdf eller spåndplader...

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg har prøvet det af flere gange, beklædt lakerede og fabriksmalede køkkenlåger og skabslåger med folie. Det er godt nok mange år siden, men da købte vi folien i Bauhaus. Jeg har ingen idé om hvad folie koster i dag.

Som sagt er det mange år siden, men jeg mener at jeg brugte en tapetbørste til at lægge det på med og det gik fint. Hvis der er kommer en enkelt luftboble, kan den punkteres med en ultra tynd nål, eller kan du vælge at trække folien af, hvis det er muligt.  Det kræver dog at de låger du vil beklæde er helt glatte/jævne, eller er det næsten en umulig opgave, enhver ujævnhed og ethvert støvkorn kan ses.

Hvis du køber en ordentlig kvalitet af folie er det ganske udmærket med hensyn til rengøring og slidtage, men det er ikke let. Om det kan betale sig i forhold til nye låger af mdf, ved jeg ikke.

Rosk: Du har en besked
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis