Sletning af indlæg

Jeg synes jeg mangler muligheden for at slette et indlæg. F.eks. fordi jeg har anbragt det forkert, eller har lavet andre dumme ting.

WS
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej WS

Det har aldrig været muligt på LDS.

Begrundelsen er, at hvis du har lagt noget ind, som der kommer svar eller spørgsmål til, vil det ødelægge hele forløbet i tråden, at det indlæg det måske vedrører er blevet fjernet. Derfor.

Du er velkommen til lige at sende en besked til mig, så skal jeg nok sørge for det, hvis ikke det forstyrrer en igangværende tråd. Husk at kopiere hvor det er, som f.eks. at denne tråd er http://www.lav-det-selv.dk/Forum/tabid/54/forumid/11/postid/113973/view/topic/Default.aspx

 


Mvh. JørgenE
Skrevet af JørgenE den 18-09-2008 19:54

Hej WS

Det har aldrig været muligt på LDS.

Begrundelsen er, at hvis du har lagt noget ind, som der kommer svar eller spørgsmål til, vil det ødelægge hele forløbet i tråden, at det indlæg det måske vedrører er blevet fjernet. Derfor.


Jeg kan udmærket forstå at det ikke er så smart at kunne fjerne et indlæg der er svaret på, men det kan man vel alligevel godt gøre med "rediger"-funktionen?

Til gengæld oplevede jeg tidligere at jeg fik lavet et svar, som jeg lige bag efter fandt ud af var noget sludder. Det ville jeg gerne kunne have slettet. Jeg redigerede i stedet for, men det virkede bare lidt kikset.

Før har jeg oplevet problemer med rediger-funktionen, efter at jeg havde skiftet imellem html-visning og design-visning. Det indlæg ville jeg også gerne kunne have slettet.

Så det var bare det :)

WS

Ja, det er noget vi selvfølgeligt har talt om fra start, men begge muligheder giver nogle problemer, og så har vi altså valgt ikke at kunne slette.

Mvh. JørgenE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis