Billige køkkenbordplader

Hejsa,

er her nogle som kender et godt sted at købe billige køkkenbordplader henne (laminat)? Bordpladen skal være i aparte mål og kan derfor ikke købes som standardvare i byggemarkederne.

/Brian
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej,

bordpladen er L formet. Målene er (Længde x Dybde x Højde) 510x74x40 og 140x74x40 cm.

/Brian

40cm tyk bordplade virker lidt voldsomt ;) ... Anyways.... Plader på mål fåes hos de fleste gængse køkken firmaer... Og hvis du selv kan skære en 80cm plade til i bredden, så kan du købe en standard 80cm plade (faktisk tre da normallængden ikke kommer helt op på dine ønskede 510cm) og sætte dem sammen. Nogle byggemarkeder har tilskæring, men det er langt fra alle der har 80cm bredde plader. Skærer du selv, kan du sagtens skære samlingerne i smig så de se lidt pænere ud, men KUN så længe der er tale om laminat plader. Stavlimede plader er elendige til at holde sammen hvis man skærer i smig.

Hej Twist,

jeps, det var lige i overkanten med de 40cm (o; Jeg mente naturligvis 4 cm.

Jeg har været ret meget på udkig efter standard bordplader, men de findes kun i 62 cm dybde. Jeg har ikke kunne finde nogle standard bordplade med større dybde i nogle som helst byggemarkeder.

Jeg har ikke været i nogle køkkenfirmaer, da jeg i anden sammenhæng fandt ud af at de var alt for dyre.'

Finde bordplader i 80cm dybde nogel steder?

/Brian

 

 

Ikea sælger både 80 og 120 cm dybe bordplader i standardlængder. Hvis altså du kan lide ikeas plader.... Det gør Stark for den sags skyld også, samt www.mifapladen.dk
Priserne kan jeg dog ikke lige i hovedet.

Når jeg selv har skullet bruge noget dybere, så har jeg dog ofte valgt to 60cm plader og limet dem sammen. Det bliver dog kun pænt med stavlimede plader, da samlingnerne her kan skjules med en let slibning (brug dog kun plader med skarpe kanter til dette formål af samme årsag)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis