Trailer købes

Vi mangler desperat en trailer maks. vægt 750 kilo.
Er der nogle der har et godt sted at handle?
Hilsen Kolding

De bedste hilsner

Kolding

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Harald har nogle modeller med 500 eller 750 kg totalvægt, de er ens, kun forskellig tilladt vægt. Modellerne med 750 kg koster ca. 110 kr om året i afgift, men det er dyrt at køre med overlæs, så det kan bedst betale sig at tage den der er godkendt til 750 kg. De har modeller med forskellig størrelse lad, hvis du er GDSer er det praktisk at der er plads til en spånplade. Trailerne er ikke til prof. brug, men til hobbybrug er de udmærkede. Hilsen Aksel

hej

det kan godt være det er lidt sent at svar men hvis du er ude efter en 750 kg trailer

såprøv at kigge på en buggi trailer uden bremser utrolig god at kørre med

lad dig ikke friste til en brugt trailer med bremser det koster det blege at få den synnet med bremser lys og andre ting hvis det skal synnes

eksmek

Hej.
Har du forslag til hvilken mans kal købe.
Der er jo dyre og billige og jeg har svært ved at se forskellen - men den skal jo nok være der.

De bedste hilsner

Kolding

hej

jammen i dit område er der fler trailer forhandlere  eksvis ved brørup/løgumkloster

prøv den blå  avis der er og se om de ikke har tilbud på noget

jeg lod mig selv friste til en brugt med kapel på af ældre årgang   med rimeligt stor lad på og allu dørkplade ibund  men akslerne var gået til (rust) ellers en dejlig trailer

så 2 nye aksler nye dæk også nedvejning til 750 kg uden bremser et par nye lygter og stik  
og nu mangler jeg lige at få købt noget ujern til mine ladsider
men det over stiger aligevel godt og vel hvad jeg skulle have givet for en ny selv følgeligt uden kapel   og har en gammel trailer fra 79   hvis jeg ikke selv kunne have lavet det var jeg vel kommet til at betale 2 så der for så kig efter en ny 

eksmek

hej

en trailet med kapel er en presenings opbygning der kan åbnes til alle sider så kun topper er overdækket

eksmek

En lille side bemærkning ang 750 kg trailere.

Vær lige obs på om din bil må trække og derved udnytte de 750 kg UDEN bremser..

Min f.eks må trække 450 uden bremser, så har ikke megen glæde af de 750 kg. (uden bremser).

Men med bremser på.. 1000 kg.

Har selv en 500 kg og 1200 kg trailer.

Er nok mest ældre/mindre biler der har den lave trækvægt..
Jeg ville køre til Kongeå Trailercenter i Brørup - der får du vel nok Danmarks største udvalg.
I det mindste bare for at kigge!

Jeg kan varmt anbefale Humbaur trailere ( http://www.humbaur.de/ )
Det er IMO noget af det lækreste trailers der findes!

Det ligger helt ud til motorvejen, så det er bare at køre vest på i 20min!



Er selv meget glad for min "dele" trailer

Det er dog nok lidt overkill til alm. brug. Derfor har jeg også en 750kg bogie ;)

Hej.

Jeg købte en Stema for ikke så længe siden i Harald Nyborg. Mest fordi det var nemt og hurtigt da jeg skulle bruge den. Det skal lige siges at de er slet ikke så ringe som folk siger og kan også se jeg ikke er den eneste.

Det eneste minus er at siderne ikke er så høje som på en Brenderup med finersider, men det er jo rimelig overskueligt at knalde et par høje sider sammen, hvis man skal køre meget med brænde mv.

Prisen ligger så også ca 2k under de kendte.


Det er ikke alt man bør lave selv...

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis