Støj fra hjulophæng ? på Mitsubishi Galant

Bil : Mitsubishi Galant V6 årg 94

Hjælp !
Mit problem er, at der kommer en "klok klok klok" lyd fra venstre forhjul når jeg kører på en ujævn vej. Bærearmene er skiftet, og værkstedet kan ikke finde fejlen !, De mener at det måske kan komme fra ratstammen.
Er der nogen der har et godt tip.

Mvh

Olaf Svava

------------------

--
mvh
Søren C. Fischer
http://www.fischer-streton.dk/scf
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft et lignende problem med min Lancer fra '93. Mekanikeren løste det ved at skifte de gummibøsninger som sidder i ophænget, de udvider sig åbenbart med tiden, og giver derfor et lille spillerum som larmer.

citat:
Oprindeligt indsendt af svava:
Bil : Mitsubishi Galant V6 årg 94

Hjælp !
Mit problem er, at der kommer en "klok klok klok" lyd fra venstre forhjul når jeg kører på en ujævn vej. Bærearmene er skiftet, og værkstedet kan ikke finde fejlen !, De mener at det måske kan komme fra ratstammen.
Er der nogen der har et godt tip.

Mvh

Olaf Svava




Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hvis støjen specielt kommer når du drejer til den ene side kan det meget vel være et f de kardanled der sidder ved hjulene... Chech om gummi manchetten er intakt ellers skal du skifte manchetten hurtigst muligt og huske at give den den medfølgende fedt. Kun hvis kardanledet er helt ødelagt ar det nødvendigt at skivte dette ... lidt held så er det nog at skifte manchetten og give ny fedt...
Njord

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis