MAZDA 626 GF 1997 - servo.

En af mine venner har lige ringet, olien lækker ud af hans servo stempel/cylinder
eller hvad den nu kaldes.
Er der nogen der har erfaring. er det et par O-ringe der er gået. eller skal han hoste op med en ny, nogen der kender lidt til pris evt. pris hos hugger. Eller endnu bedre er der en der har stumper til at ligge.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Ingen bud?

Manchettet er ikke tæt, det er der olien kommer fra, kan det passe at servo-olien

flyder rundt i tandstangen og bliver holdt inde af den manchet?

jeg har samme problem med en passat , ved ikke lige hvordan pakdåsen skiftes , men har fået at vide af en mekaniker at det kan lade sig gøre , bare at det er ret besværligt
en ny pumpe koster omkring 2500 og ca det halve for en brugt

hvor i landet bor du , jeg har en mazda 626 der står , der aligevel skal hugges op , mener der er servo på den , kan tjække det op i aften hvis det er aktuelt
tog pladerne af den mazda pga at der var for meget rust i bagenden til at det knne betale sig at lave den klar til syn
er der andre dele der skulle være intresante er alle de tekniske dele iorden motoren går rigtig godt samt der er mange andre rigtig gode dele der kan bruges

Fyren der har bilen er på forlænget weekend med familien, han får lige et praj når han kommer hjem.

Han bor i Skive området.

mvh

Hej bredker....

Jeg er ejeren af den mazda 626 som jaco omtaler og ville være glad hvis du ku sige hvad du skal ha for tandstangen andre dele ku måske osse være intressant, jeg er ny bruger så derfor har jeg ikke set dit svar sorry :-( glæder mig til at høre fra dig 

                                                    MVH:shine

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis