Tilstandsrapport

Hej
Ville det ikke være rimeligt at når konsulenten skriver en af fejlkarakterene K1 K2 K3 at han så også gav et forslag til afhjælpning af fejlen , det kan af og til være svært at gennemskue hvad fejlbetegnelsen dækker.
Jeg mener det ville give rapporten et større værd.

MVH
Carl    
---------------
Gå tre skridt tilbage og betrakt dit værk, hvis du ikke kan se fejlene nu så er de nok ikke værd at ændre. Be Happy. 
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Det er faktisk ikke rimeligt, da man jo så går håndværkere og rådgivere i bedene!

Hvis den bygningssagkyndige skulle komme til at give et forkert råd eller udbedringsforslag, har vedkommende ingen forsikringsdækning, da det ikke indgår i vores beføjelser/pligter.

Den bygningssagkyndige har dog pligt til at beskrive skaderne og risikoen herfor, så det er nemt at forstå, men vi må jo nok erkende, at det er lidt for nemt at bruge et sprog der er indforstået for teknikere.

Gennemgå altid bygningen sammen med egne byggetekniske rådgivere med tilstandsrapporten i hånden.

Hej
Tak for svaret
Jeg mener jo det er rimeligt nok, det er jo ikke et tilbud jeg efterlyser men et forslag til løsning så man bedre kan se hvad det drejer sig om.
Hvis man er nødt til at gennemgå huset med egen rådgiver, kan jeg ikke se hvad man skal bruge rapporten til, så er det jo dobbeltkonfekt og kun for at skbe arbejde til flere rådgivere.

MVH
Carl    
---------------
Gå tre skridt tilbage og betrakt dit værk, hvis du ikke kan se fejlene nu så er de nok ikke værd at ændre. Be Happy. 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis