villalejlighed og deling af udgifter

Jeg og konen bor i villalejlighed og deler hus med et andet par. Vi skal renovere vores tag, inklusiv vinduer, kviste og inddækninger og vi er kommet i tvivl om hvordan regningen skal deles når det gælder inddækningerne rundt om vinduer og kviste.

Vi har vinduer i manzarden (også kaldet københavnertag) hvor de gamle blyinddækninger skal skiftes og spørgsmålet er om indækningerne er en del af vinduerne eller en del af tagkonstruktionen?
Det samme gælder inddækningerne ved kvistene på taget. En del af vinduet eller af taget?

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
stil jer selv spørgsmålet

Er indækningerne nødvendige for et tag ?

Er indækningerne nødvendig for et vindue ?

Man kan lære alt, hvis man gider!
Altså det bliver jo to gange ja i vores tilfælde.
I "vores tilfælde" fordi, da man byggede huset valgte at konstruere tag, kviste og vinduer på en sådan måde at inddækningerne var nødvendige.
Men jeg er ikke sikker på hvor du vil hen med dit svar...

Kan jeg egentlig indsætte et billede i mine indlæg?
Du kan sagtens indsætte billeder. Lige under feltet hvor du skriver dit indlæg, har du mulighed for at vedhæfte op til 5 billeder

Du spørger om inddækningen er en del af vinduerne, eller en del af taget. Det vil jeg ikke gøre mig klog på, da jeg ikke kender din nævnte konstruktion.

Men jeg tror det Peter mener med sit indlæg er, at havde du kun kunnet svare ja til det ene af de to spørgsmål han skriver, ville det pågældende spørgsmål du kunne svare ja til, være den del inddækningen tilhører.

Hilsner Ole
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis