Nyere Biler er i dag mere eller mindre computerstyrede det både godt og skidt,
det gode er, at hvis man har en Live kode scanner, kan man ved hjælp af fejlkoderne, aflæse fejlene på Bilen, men der er mange finesser, man ikke som almindelig Gør det Selv Folket, ikke lige Forstår rigtigt, særligt Live Dataerne.
Jeg håber der er nogen, på nettet der kan hjælpe mig og måske andre med Live
Dataer som hedder DataStream :
Fuel SYS1 : CL,using HO25 ( Måler hvad og Hvorhenne ? ) Hjælp Søges ?? =
Fuel SYS2 : CL,using HO25 ( Måler hvad og Hvorhenne ? ) i de røde Tekster
COOLANT ( *F ) : Aktuel KøleVædske Temperatur ( Målt i Farenheit ? )
ST FTRM1 ( % ) : ( Måler hvad og Hvorhenne ? )
LT FTRM1 ( % ) : ( Måler hvad og Hvorhenne ? )
MAP (in.hg) : Manifold Absolut Presur ( Det Helt Nøjagtige Vacumtryk Lige Nu )
ENGINE (RPM) : Motorens Aktuelle Omdrejningstal pr. min. ( ca. 700-825 omd.min.)
VEH SPEED (MPH) : Er Bilens Aktuelle Kørehastighed kan Måles under Kørsel ?
IGN ADV (DEG) : Tændings Adversering i Grader ( Ændrer sig ved Belastning ? )
IAT ( *F ) : Den Aktuelle Luft Temperatur i Indsugningen ( Målt i Farenheit ? )
MAF (lb/min) : Den Aktuelle Luftmængde opgivet i lb./min. ( Max Luft Flow ? )
ABSLT TPS (%) : 0 - 100 ( Absolute Throttle Position sensor ) Besvaret
02S11 ( V ) ( % ) : ( Måler før catalysatoren Lamba ) Besvaret
02S12 ( V ) ( % ) : ( Måler efter catalysatoren Lamba ) Besvaret
OBD2 STAT : NOT OBD ?
Vi mangler svar på et par røde Tekster endnu,
jeg håber at de grønne svar er besvaret rigtigt ??
Jeg har en NISSAN Primera 1.8i Comfort årg. 2001 MotrorType : QG18DE
jeg ville blive glad hvis nogen kunne hjælpe mig med Live Dataerne til denne Bil.
Nyere Biler er i dag mere eller mindre...
Vis hele indlægget