streger på avis sider.

Når jeg læser ekstra bladet og jp på nettet bliver min computer "langsom". dvs: er på forsiden og trykker på en atikel, så kommer billede frem hurtigt men teksten et stykke tid efter??? Hvis man scroler op og ned med musen i mens man venter, trækker det bokstaverne i siderne ud i lange striber lodret.

Nogen der kender en løsning på dette?

jeg vil sove stille ind ligesom min bedstefar. Ikke skrigende som passagererne i hans bil...
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Købe papirudgaven ?
Ofte er det reklamerne på siden, det tager tid at hente.

Hvis din browser har en AD-blocker, kan du prøve at slå den til og se, om det hjælper.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Måske er det forkert driver til dit grafikkort. eller for lille maskine til alt det der er smidt ind på deres hjemmesider.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har nøjagtig det samme problem, men har vænnet mig til at have lidt tåmodighed, selv om det ikke er min stærke side. :)

Med venlig hilsen
ktm

Start med at prøve en anden browser... MSIE stinker når det gælder om at hente data fra flere steder med forskellige hastigheder. Så får du timeglasset, og prøver du på noget i mellemtiden, så bliver det HELLER ikke opdateret, og i sidste ende opnår du det du ser, nemlig en masse skidt på skærmen. Klart en ny PC, med en hurtigere bredbåndsforbindlse, et hurtigere grafikkort, mere ram, og 6-7 ekstra CPU kerner vil nok kunn ehjælpe på problemet, men den billige løsning er at installere firefox....
Prøv med firefox (www.mozilla.com/firefox) eller den nye browser fra google (http://www.google.dk/chrome).

Du kan jo altid afinstallere dem igen hvis du syntes det er noget bøvl.

Personligt syntes jeg google chrome er fantastisk hurtig, men hvad den har i hastighed mangler den i funktuonalitet.
Firefox styrer :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis