kipor generator

Hej alle .

Jeg er helt ny i dette forum. Jeg båber, at der er nogle som kan hjælpe mig med at svare på et spørgsmål om en "Kipor generator IG 2000". Vi har netop købt sådan en, og har læst i brugervejledningens specifikationer, at der under "køretid" står "3". Så er spørgsmålet:
Er der nogle i dette forum, som har erfaring med denne generator, og som kan fortælle mig, om køretiden er 3 timer - eller om køretiden er 3 dage?
Tank kapaciteten er 3,7 liter, og hvis den bruger 3,7 liter på  3 timer, så bliver det en meget dyr strøm.
Jeg håber, at der er nogle som kan hjælpe mig med et svar.

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg tror at det passer meget godt med de 3 timer, nemlig at den bruger lidt over en liter i timen.
Den kan i hvert fald ikke kører 3 dage på sådan en lille tank.
men jo mindre strøm du trækker fra den jo mindre benzin bruger den.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af fifi den 12-09-2008 12:06
Er der nogle i dette forum, som har erfaring med denne generator, og som kan fortælle mig, om køretiden er 3 timer - eller om køretiden er 3 dage?

Hvis man skal tro denne hjemmeside:

http://www.foreandaftmarine.com/KI-2000TI.htm

er der tale om 4 timer.

WS
Jeg har en, som jeg er glad for, men den kører aldrig hele tiden og heller ikke med fuldlast, den bliver brugt til at trække elværktøj mm. og jeg har ikke brugt en tankfuld endnu.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Hej alle .

Tusinde tak for jeres svar, det var lige præcis det havde brug for at vide, så det er alletiders.

Ha en god aften .
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis