Hej med jer alle.
Jeg skal gern etil det sydlige Kina for at godkende et produktions setup. Altså en jobtur. Men min rejse starter sidst i September, og løber sikkert ind i Oktober. I den del af Kina, Humen, jeg skal er der tilsyneladende 2 nationale helligdage d. 1 & 2. Oktober, andre steder er der vist tale om tre dage.
Men hvordan er det med forretninger og restauranter.. er de åbne eller ?
Jeg har lidt planer om at dagene kunne benyttes til at snuppe et par dage i Guangzhou ( Kanton).. Nogen der kender forholdene i disse dage i en stor by som Guangzhou?
Har du desuden nogle gode hints til hvor man skal bo osv i Guangzhou? Der skal sikkert også købes lidt gaver tilungerne.... Men hvor??
Links er meget velkomne.....
Jeg forventer at rejse ind over Hong Kong, og sikkert ud den vej igen. der bliver sikkert en enkelt dag, overnatning, i Byen. Så jeg vil gerne opleve lidt andet end Hong Kong. Tidligere har jeg også tilbragt en weekend i Hong Kong.
Macau kan også være et andet mål... men er der andet end spillesteder at se her??
Jeg er opmærksom på at man i øjeblikket kun kan få et dobbelt indrejse visum. Multi indrejse visa er vist fjernet engang før OL.. og jeg ved ikke om de kommer igen.
På forhånd tak.