Granitskærver 11-16

Hej der,

Jeg er på jagt efter sorte granitskærver. Jeg skal bruge omkring 25 tons, så hvis du kender et godt og billigt sted at få dem leveret fra, så giv venligst lyd.

Hilsen

Torben
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

der ligger et firma i sønderjylland der sælger ca 750 kg til 200 kroner men det er selv henter pris men de kan sikkert også levere det.

Skriv en privat besked så kan du få tlf nr´et

Nu ved jeg ikke hvor du hører til i landet, men jeg har købt granit hos SA granit i KBH.

Det er godtnok ved at være nogle år siden, men de var meget rimelige med prisen på transporten, da jeg undersøgte granitmarkedet.
Jeg endte med at købe 20 tons, selvom jeg "kun" skulle bruge 14-15 tons. Årsagen var at mer-prisen var så lattelig lille, at jeg ligeså godt kunne tage de sidste tons. Så det blev til et par extra ture med trillebøren  

Du kan også prøve Sten & grus (prøv at google) de skulle efter sigende også være til at tale med.

Held og lykke med søgningen.   

Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
som pink henrik skriver, sa granit eller stenoggrus prøvestenen. alternativt kan du købe dem på et asfaltværk men det er ikke sikkert de har dem i lige den farve du ønsker.
har nogle gode aftaler med transportører men er nød til at vide hvilket område du bor i for at gi en pris på det.
Hej der,

Jeg bor i Billund kommune, så Sten og Grus er nok lige langt væk fra mig.

Hilsen

Torben
Hej .

Du kan gå ind på http://www.materialediscount.dk og enten købe billige skærver i big bag eller
evt. få et godt tilbud på at få materialerne kørt ud med lastbil i løs vægt.

Mvh.
Vikki
Jeg plejer at ringe til en lokal gut med en gummiged, så leverer han en skovlfuld for 5-600 kr. Der er ca 1800 kg. Prøv at ringe rundt til små entreprenører og høre dem.
jeg tror de har fundet deres skærver.. det er over 1 år siden
Ja. Men det er jo et forum, hvor man måske også kan hjælpe andre :0)
Hej..

Er der nogen der ved hvor i Jylland man kan købe sorte granitskærver... - jeg tænker her på granitskærver som er sorte og ikke bare grå eller mørkegrå eller hvad de nu er.. - Mange skriver at de er sorte - men har været ude at kikke på dem og de er grå..

Hilsen, Kenneth
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis