Højtryksrenser preben41 313 09-09-2008 11:37 Hej med jer!Jeg tænker på at købe en højtryksrenser, jeg vil ikke have den for kraftig, men nok til at klare ukrudt imellem fliserne og den slags.Hvor meget tryk eller bar skal man have til det.MVH Preben41 preben 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
shortcut 1034 9900 09-09-2008 13:33 Jeg har en ide om, at hvis man bruger en højtryksrenser på sin terrasse - så gør man et problem med ukrudt meget værre Jeg har sådan en "billig" trykluftskompressor - hvor jeg så har koblet en større tank til - og jeg "blæser" ukrudtet op med en blæsepistol med et forlænget strålerør, så jeg ikke skal bukke mig ned ! Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
preben41 Trådstarter 313 09-09-2008 21:25 Hej shortcut! Jeg kan ikke rigtig følge dig, hvad mener du med at gøre problemet med ukrudt værre, måske har jeg ikke forklaret mig rigtigt, det drejer sig om min indkørsel, hvor der er kommet noget mos og græs imellem fliserne.MVH Preben41 preben
shortcut 1034 9900 10-09-2008 06:00 Jeg tro at man slår planterne i mindre stykker så de sætter sig meget bedre fast i f.eks fugerne - i sær mos kan jo gro også på fliser og så bliver det meget mere besværligt at arbejde med - .jeg tager og blæser fugerne op og fylder dem med sådan noget fugesand som du kan købe i bygge markeder -det holder ukrudtet væk fra fugerne. Har besluttet mig for at blive en gammel sur mand. -Nu venter jeg så bare på at blive gammel....
preben41 Trådstarter 313 10-09-2008 19:45 Hej shortcut!Tak for dine svar, men nu har vi altså sådanne ca. 90 kvadrameter med små fliser, det kan godt være det er noget smart noget du har fundet på.Men mit spørgsmål var altså bare, hvor mange bar skulle en højtryksrenser have til sådanne noget arbejde.MVH Preben41 preben