test

Hej

Undskyld overskriften, men jeg mener ikke den kan rettes

Jeg mangler et tip til et par håndklædetørrere (crom/vand), som er så lave at de kan monteres over toilet/bidet, og tænkte på om der er nogen i forummet som har haft samme problem.

Ligeledes mangler jeg tip til vægmonterede etgrebs blandingsbatterier over håndvaske/køkkenvaske, da dem jeg har set hidtil er lidt klodsede at se på (crom).

På forhånd tak.

2 svar
 Følg tråden
Twist
Twist
1685 2860
Hmmm... Jeg kigger normalt ikke efter bægmonterede et grebs blandingsbatterier. Men håndklæde tørere på vand i crom eller børtet stål kan også fåes i små størrelser. De mindste jeg har set er dog omkring 35-40 cm til to håndklæder (selvom i den størrelse er den vel mest egnet til ET). Johannes Fog har et enormt godt udvalg, men jeg ved ikke om han har en forretning i nærheden af dig. webadressen er http://www.johannesfog.dk
Alternativt, så kig på ebay... Jeg ved godt det lyder dumt, men udvalget er faktisk langt større. Du betaler naturligvis en bondegård i porto, men du får også noget som der måske ikke er så let at finde i et lille land som danmark.
Annonce
Annonce
FWM
FWM
2694 7323

Hej Orla

sanistaal.dk er der en fra strømberg der er 1210mm bred og 480mm høj, er det noget i den stil du tænker på.

[IMAGE:2869]

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Lignende indlæg

1. DANSAND FUGESAND OG SANDKASSESAND
    Links til have (2 svar)
  2. Indmuringstoiletspand
    Lav-Hus (5 svar)
  3. Afsnit og smilies
    Om Lav-det-selv (9 svar)
  4. Leder efter en Buckler
    Lav-Båd (47 svar)
  5. Kommentarer til projekt: Lugt fra bidet
    Lav-Hus (16 svar)
  6. Ny søgefunktion på LDS
    Om Lav-det-selv (3 svar)
  7. Mobiltlf. sletter SMS-beskeder
    Over hækken (16 svar)
  8. Hans Grohe Spar mange penge!!
    Køb/Salg/Bytte/Foræres (3 svar)
  9. Stjerneindlæg...
    Over hækken (3 svar)
  10. Motorhjelmen kan ikke åbnes. Knækket kabel
    Lav-Bil (9 svar)

Har du et spørgsmål eller vil du hjælpe de andre?

Tilmeld dig som bruger nu og få adgang til det hele - det er gratis!

Tilmeld dig her

Se også