Nethandel

Hej jeg er en efterhånden ret erfaren gør-det-selv mand, og har i den forb handlet en del byggematerialer her på nettet hos div byggemarkeder, og man skal virkelig se sig for, ikke bare hvad angår priser, men også levering, emballering mv.
Har netop d.d. fået en røvfuld multiplader(gasbeton) fra billiggasbeton.dk, og stor ros til dem, bestilte og betalte torsdag, og fik varene her mandag formiddag, og de var virkelig fornuftigt pakket ind, så de bare kan stå ude til de skal bruges. Det eneste minus ved dem er at de ikke har andre former for byggematerialer, for så havde jeg købt det hele hos dem.

Ulrik
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Pas på du ikke kommer til at reklamere for meget. Det bryder vi os ikke om her på vores fine site. Du kan købe bannerplads til dit yndlingsfirma, hvis du virkelig synes de fortjener omtale...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 så skal vi vel heller ikke gå i mindre sko !  der skal vel værre plads til at udtrykke sin begejstring over ting der fungerer, der er så meget der ikke gør

Mvh

<p>Peter Madsen</p>
Skrevet af PeMa den 09-09-2008 11:47
 så skal vi vel heller ikke gå i mindre sko !  der skal vel værre plads til at udtrykke sin begejstring over ting der fungerer, der er så meget der ikke gør

Mvh

Egentlig er det ok at man deler sin begejstring med andre. Man må dog regne med, at der kommer nogle negative reaktioner, når man roser et firma til skyerne i sit første indlæg.
Egentlig er det ok at man deler sin begejstring med andre. Man må dog regne med, at der kommer nogle negative reaktioner, når man roser et firma til skyerne i sit første indlæg.


.. jeg er lidt i vildrede med hvorfor man må regne med at der kommer negative reaktioner når man roser noget ??

mvh

<p>Peter Madsen</p>
Annonce
PeMa:

Det er hans förste indlæg. Det lugter reklame. Man har tit set et nyt medlem rose et firma til skyerne og derefter skriver de aldrig flere indlæg. Det er ikke sjældent at firmaer opretter en profil, bare for at få lidt gratis reklame.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis