Ideer til at skjule lærred i loft?

Ifbm opsætning af nedsænket loft i min stue, vil jeg gerne skjule mit lærred til min projektor oppe i loftet så man slipper for at se på den grimme kasse som lærred ruller ud fra. Loftet er sænket 10cm og lavte på træforskalling med gipsplader naturligvis.

For at give en ide om hvor det er jeg gerne vil hen har jeg vedhæftet et billede jeg fandt på nettet. Ideen er at montere lærred på det oprindelige loft og dermed skjule det mellem det nye og gamle loft, og så lave en lille rille i det nye loft hvor lærred kan komme ud igennem. Mine tanker omkring dette er; hvordan laver man den bedste løsning så man også senere hen kan komme til lærred (hvis det skulle gå i stykker eller lign.), uden at skulle rive hele loftet ned? Man kunne jo sagtens bare lave en rille i mit gipsloft, men så bliver det jo svært at få den ned igen når først der er komemt filt og maling på det hele ;-)

Det skal lige siges at billede viser hvor han har lavet en kasse under sit loft - formodentlig fordi han ikke har nedsænket loft eller lign. - jeg ønsker loftet skal være hel plant uden nogen kasse.

Nogle ideer?
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også