walk in closet

Nogen der selv har lavet walk in ??? Vi har indmad, men er i tvivl om hvor man får det bedste tilbud på skydedøre. Rummet er 2,4 meter og alm lofthøjde. Vi er åbne for alle fif og tips. Og vi kan lave alt selv ved bare ikk lige hvor vi skal købe ind henne

Daniel
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Daniel.

jeg har selv lavet to skabsvægge, hvor jeg bruge Ikea indmad, og opsatte skydedøre fra Bauhaus (inbau)
Det fandt jeg var det billigste. De er ikke de mest professionelle, men til sidst fik jeg leveret, og er rigtig glad for det. Det kan leveres på mål, og kvaliteten er iorden.
Tror det er et firma der hedder Elegance i Hillerød der producerer for dem.
Superment at sætte op.
Svalk laver de beslag som typisk bruges af skydedørsgarderobelaverfirmaerne..... jeg mener systemet hedder kg50. kig evt. på www.svalk.dk

skinner, ruller og kantlister kan så købes løse hvis man selv vil lave lågerne. Skulle mene det vil være noget billigere end en fabrikeret løsning.
har også købt inbau fra Bauhaus. Det findes på www.inbau.dk. Husk Bauhaus fratrækker 30% i forhold til priserne på nettet. Jeg fandt ikke noget der var billigere. Kiggede Silvan, Kitchn (tidligere skab-selv), og Designa.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis