puch maxi k model

hej med jer, jeg har fået mig en puch maxi k model, men den kan kun kører med chokeren i bund, og der kører den ikk optimalt. så jeg har renset karburatoren af mærket Bing 18, og det har ikke hjulpet. hvad skal jeg gøre for at løse problemet?

mvh. Rudi 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv at se på dit luftfilter, er det der, er der indsats i.
Luftfilteret skal være der for at den kan suge benzinen op.
Det kan også være en luftbobel i din dyse, den får du væk ved at tage toppen af og stikke dysen igennem med en nål eller stykke ståltråd mm, her er det vigtigt at lade kaburatoren sidde på med benzin i bunden.
Det kan også være en utæthed i selve kaburatoren, evt. i topdækselet over gasspjældet. Kontroller at skruerne er spændt og at pakningen er hel. Dette et problem har jeg selv på en MS 50, men har ikke haft tid til at gøre noget ved det endnu.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

prøv at rense benzinhane og tanken og luftfilter.!

og du siger at kaburatoren er renset og adskilt. så er den ude af fejlen.!

Har du prøvet dette "Det kan også være en luftbobel i din dyse, den får du væk ved at tage toppen af og stikke dysen igennem med en nål eller stykke ståltråd mm, her er det vigtigt at lade kaburatoren sidde på med benzin i bunden."
Har selv prøvet at bøvle rundt ag have kaburatoren af flere gange, kontrolleret filter, benzinhane mm, valgte til sidst at køre den til mekanikker, så tog han toppen af og rensede med en nål, mens kabratoren sad på. Han fortale også at det sker jævnligt, det var dog den eneste gang i de 10 år jeg kørte maxi, og det var 30-50 km hver dag.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hvor stor hoveddyse sad der i? Kan den fint gå i tomgang uden chooker? Siddet det grå stykke flexslange på luftfilterets tilgang, og de to luftbegrænsere, sådan ca. i hvert ende af røret? Rund eller firkantet karburator?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis