Hej.
Er der nogle der ved om man kan få en varmeveksler til centralvarme.
Min ide er at bruge en luft/vand varmepumpe til at varme vandet op til ca 45 C. Og så en varmeveksler til at varme brugsvandet yderligere op.
Kan det lade sig gøre, eller er jeg helt fra den....