hjælp mit hus slår revner

Hej har købt et hus for et år siden, dejlig hus med dejlig værksted alt i den skønneste orden

MEN

så kom der nogle og rev huset over for ned, fint nok tænkte jeg nu får jeg bedre udsyn

MEN

så vil de sku smide en tank station i min baghave altså lige over for hvor de har fjernet huset fint nok tænkte jeg

MEN

Nu har de så gravet ud, mens mine kagefade væltede ud af skabene, smidt en tank i jorden, samt stampet sand i en uge snart mens vi har hoppet rundt i vores hus i takt til vibratoren(en kæmoe industri bandit) fint nok de er snart færdig

MEN

til min forskrækkelse idag da jeg stod i haven og betragtede mit dejlige hus så så jeg :shock: at huset på den ene side have slået store revner over vinduer samt over det øverste vindue helt op til gavlen

HVAD gør jeg nu har meddelt BRUGSEN som har grunden at de nok hellere må stoppe med at stampe,
MEN hva med mit hus det er jo nærmest blevet voldtaget af en stor neger det har slået 5-6 store revner
samt en nybygning er revnet der hvor den er bygget til eksisterene hus
tænker da også på taget der ikke er nyt længere hvor utæt mon det bliver når det bliver efter år og der kommer til at ligge noget vægt på det

nogle der har erfaring med lignene sager

håber der er nogle der har en positiv bemærkning da jeg ikke rigtig kan se det positive for tiden icon_frown.gif

Har hyret JPH rådgivning til at ordne de forskellige ting og sager

sjovt nok ringede forsikringen nu snart 2 måneder efter at skaden blev anmeldt, de sagde at bejstrup maskinstation pludselig var kommet i tanke om de havde lavet en ansvars fraskrivelse på rysteskader

så nu er jeg spændt på hvad ok de vil foretage sig i sagen

billeder af skaderne

de første er før skaden dejlig fint hus!!!!

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
dette er efter at OK har fået lavet deres tankstation

Jamen mon ikke der er nogen der skal betale for at udbedre de skader der er sket på dit hus da det er kommet i forbindelse med et byggeri må det jo være bygherren der er ansvarlig for skaderne. Så det skal bare trækkes igennem hele det store system for at få din vilje.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

ja er sku lidt spændt på hva det hele ender i
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis