Den bedste hobbykniv

Synes vi skal have lavet en købe/tilbudstråd efter hånden !

Personligt handler jeg kun værktøj hos den lokale xlbyg, eller over nettet til mit firma og privat, der findes intet bedre og bestille en vare og have den næste dag foran sin dør

Personligt handler jeg kun ved Dorch & Danola for tiden, da de opfylder alle mine krav. Hurtig levering, venlig kundebetjening, og hjælpsomme.

Har fået alt for dårlig kunde betjening hos Carl-ras, toolworld osv.  Står stadig og mangler at få penge fra en af overstående

Ugens tilbud ved mine kære dorch og danola er:

Disse fremragende bessey knive, kan holde til selv det hårdeste slag/fald indtil videre har jeg kun tabt kniven fra en højde af 1,2 meter.

Og så kan man skifte klingen på 0 sekunder da de ligger inde i selve skærftet, så det er endnu nemmere og være mobil overalt!

IM LOVIN IT !

Kan helt klart anbefale disse to knive, specielt den i ædeltræ ser bare så fantastisk ud, og ligger kanon godt i hånden!

Se knivene her: Bessey hobbyknive de koster kun 122,50 kr.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej hans,

Nu har vi jo godt nok en Køb/salg/bytte/ tråd her på forum'et.

For at svare på dit indlæg, så har jeg endnu ikke prøvet disse knive, men har hørt en del om dem, specielt den med ædeltræ pga. den skulle være så gennemført.

Dorch & Danola har tit gode tilbud, og vil gerne indrømme at jeg osse foretrækker dem frem for andre, men kun pga. deres gode udvalg, priser og deres reparation af elværktøj.

Har lige bestilt en kniv af hver slags, så er jeg spænd på hvor gode de er.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis