Tråden er låst

sr 80 pinoldok

brugt sr 80 pinoldok sælges. pris 250 kr

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Erik.
Denne annonce og dit navn bliver ved med at dukke op når jeg søger efter noget til min SR 80. Annoncen er godt nok over 3 år gammel, men jeg tillader mig alligevel at spørge om du stadig har pinoldokken?
Jeg har nemlig fået fat i en SR 80, eller rettere det meste af én, men pinoldokken mangler, og uden den duer det ligesom ikke, så derfor tillader jeg mig at spørge selv så længe efter.
Venlig hilsen
Steffen Hansen
Bakkekammen 9
7120 Vejle Øst
Nu har du mailet, ringet, sms'et og nu her, og jeg har ikke nogen pinoldok.

ErikChristensen 
Det må du virkelig undskylde, men jeg har nu kun sendt en mail og så sendt et indlæg til annoncen her de seneste dage. Jeg har ikke hverken ringet eller sms'et - i hvert fald ikke for nyligt. Jeg har end ikke dit telefonnummer selvom jeg har ledt efter det, men hvis jeg har gjort det for år tilbage, så beklager jeg meget at jeg har glemt det.
Når du nu ikke har pinoldokken mere, kunne du så ikke for god ordens skyld lave et nyt indlæg på det oprindelige fra 2008, hvor du skriver at den er solgt, for så vidt jeg kan se, så har der ikke været indlæg siden 2008 før jeg nu har gjort det, men så kan alle se at den er solgt - (og så jeg ikke kommer til at genere dig igen).
Venlig hilsen
Steffen Hansen
Jeg har ikke nævnt noget med at genere, men det virker lidt formålsløst, at spørge om det samme flere gange, så vidt jeg husker var du også og se den engang. Internettet er forunderligt, jeg fik en mail fra en englænder bosiddende i Myanmar, som manglede en, og en brugsanvisning.

ErikChristensen 
Bemærkningen om ikke at genere stod helt for min regning, for jeg opfattede nok desvære dit svar lidt sådan. Jeg kan med 100 % sikkerhed sige, at det ikke er mig der har været for at se på den, så det har med sikkerhed heller ikke været mig der har kontaktet dig tidligere - du må forveksle mig med en anden - og så er det jo bare ærgerligt for mig at du ikke har den mere.
Venlig hilsen
Steffen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis