Gamle fyrreplanker

Er der nogen, der ved hvor man kan købe gamle fyrretræs-gulvplanker på Sjælland? (Gerne i 30mmx125mm)
Genbyg på Amager ligger desværre ikke inde med denne størrelse, men er der andre steder man kan købe brugte byggematerialer?

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De er svære at få op pga. fernis osv. Så fer not er ofte beskadiget. Er det fordi du mangler et par stykker eller planlægger du at ligge et helt gulv.

Du kan jo frese dig ned til den størrelse via. den type 30 mm, som lavpris træ forhandler. De ligger spredt ud over sjælland.


Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Ellers kan du prøve at kontakte nogle nedbrydningsfirmaer, og høre om de kan hjælpe dig.
Prøv at søge på nedbrydning på www.dgs.dk så kommer der mange hit, fra hele landet.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

OFF-topic...
Det var sådanne planker mit gamle hus havde som gulv. Men som Peter skrev, blev de ødelagt da jeg tog dem op - så de kunne ikke genbruges til gulvet.
Så jeg endte med at købe de planker som kommer tættest på de gamle planker, var Siljan 30x135mm
Denne variant er aldrig noget der er hjemme, det skal altid bestilles, da det ikke er populært med denne tykkelse og smalle bredde - Ikke herude på vestsjælland

http://www.in-wood.dk/Default.asp?ID=22
Jeg får snart en del tilovers af den størrelse. De befinder sig dog i Jylland.
I første omgang er der ca. 40m2.
Nogle af plankerne har ormeskader i enden, dette kan dog let skæres væk.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis