Billige elartikler - samme webbutik

Hvis du vil købe billige elartikler, så hold dig fra følgende:

el-netshop.dk
el-netshopen.dk
el-grossisten.com
el-webshop.dk
shop12.eseller.dk
spotshoppen.dk

Det er samme butik og dermed ikke konkurrenter på prisen.

Der er sikker flere butikker af SK-Vision ApS (Lars Grüner), men dette var dem jeg fandt ved et uheld fordi de har samme stavefejl på den samme vare)
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der nogle problemer med nogle af butikkerne?
Jeg ser det da ikke alene som noget problem at det samme firma/person har flere shops.
Nej - ikke på den måde! Det giver mig bare en dårlig smag i munden, når det samme firma forsøger at optræde som mange forskellige konkurerende butikker - med samme indhold og samme priser. Det virker - for mig - som et useriøst firma.

Hvis det var et seriøst firma, burde han beholde alle disse adresser, men lade dem pege på den samme butik og så bruge al sin tid på at få denne til at være gennemført og lækker - dette tror jeg i sidste ende vil give flere kunder end at forsøge at lokke dem bag lyser med mange "lavpris" butikker.
Desuden vil det altid koste mere at have mange butikker i luften pga administrationen - derved er det kunden, der for dette i sidste ende.
Det kan du have ret i. Jeg har ikke kigget nærmere på butikkerne, men hvis priser og produkter er ens giver det ikke meget mening at have flere butikker.

Indlæg slettet, ingen relevans længere, efter jeg har kigget lidt på hjemmesiderne. enig med #0 - det hele virker lidt underligt.


Nystartet gør-det-selv mand
Vil godt lige indskyde en bemærkning til denne debat er selv kunde hos en af butikkerne. Det er så gået op for mig SK-vision faktisk bare er et lagerfirma der står for distrubtion af deres varer. Men kan da godt være at han driver flere webshops. Men det er jo bare ham der laver kassen på det så drop nu janteloven lidt herinde.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Annonce

prøv at kikke i www.sik.dk.

her kan du se el artikler hvad er gælder sikkerhed
på produkter.!

og el sikkerhed.!

 

Hvad har kommentarene med janteloven at gøre?
Der er ingen grund til at have ondt i røven at andre mennesker er gode til at tjene bare fordi man ikke selv er det. Det er der Janteloven kommer ind i billedet.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

For at underbygge Wassini's påstande, er her søgninger hos DK-hostmaster på de forskellige domæner:
el-netshop.dk
Registrant: SK-Vision

el-netshopen.dk
Registrant: SK-Vision

el-grossisten.com
Registrant: Ikke registreret

el-webshop.dk
Registrant: SK-Vision

shop12.eseller.dk
Registrant: Ukendt, Eseller.dk er registreret til Scan Commerce, så det er en shop hos dem

spotshoppen.dk
Registrant: SK-Vision

 

Christian

Samme ejer har:

Halogenbelysning.dk
el-grosissten.dk

Har handlet ved flere af butikkerne, og har kun haft gode erfaringer.

Har altid hurtigt fået svar på spørgsmål, fået varene til tiden.

Men vil gi jer ret i at det er suspekt at samme ejer har 10-15 butikker.

Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis