Inddækning af faldstamme

Hejsa,

Jeg ville så gerne have en "faldstammeskjuler" til min køkkenfaldstamme, men synes ikke umiddelbart at jeg kan finde noget. Hvad er den bedste løsning? Findes der nogen færdige produkter til formålet?

På forhånd tak.

/Inger

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hej Inger

Jeg var lige tilbage og se på din tegning over køkkenet, men den er ikke med på tegningen, jeg har dog tilladt mig at vedhæfte den her

Hvor på tegningen er den? Og hvad er der i nærheden af den

Hvis der er plads så kan du evt. lave en kasse med hylder på uden om den, jeg har lavet en hurtig skitse, som jeg håber kan give dig en ide om hvad jeg mener

 


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hej Flemming,

Faldstammen står oppe i "øverste ventre hjørne" ved vinduet. På den lange væg hænger der to overskabe med en emhætte imellem.

Jeg kan godt se ideen med at lave hylder. I et hjørne tror jeg dog at det vil være upraktisk pga. tilgangsforholdende - jeg vil ikke kunne nå tingene uden en trappestige  

Vil så gerne have den gemt væk (prøver på at få meget enkle og rene linier), men kan ikke finde nogen færdige løsninger - kan det virkelig passe, at der ikke er nogen, der har lavet noget smart salgbart til det formål?

Tak.


/Inger

Hej Inger
Jeg har dækket min ind i gibs sat på metalskelet. Det bliver nok den nemmeste løsning for dig. Sikkert også den billigste....

Hilsen Kewin


Husk:
Assumptions is the mother of all fuck ups !!!
Hej Inger

Jeg tror ikke der findes nogle standart produkter, da det er meget forskelligt hvordan faldstammer er sat op og hvad der er rundt om dem.

Så du må have fundet dit værktøj frem igen, og selv lave noget.

Du kan prøve at lægge et billede ind af faldstammen med det der er ved siden af, så kan der komme en del bud på hvordan det kan laves.

Lige nu vil mit bud være at sætte noget mellem skabe og væg, men det kan være at et billede kan hjælpe på den keative side.

Og da du både kan og vil selv, er det jo bare at få en masse til at komme med et bud på hvordan det kan gøres, også vælge den løsning du syntes om, og bygge den.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Der findes nogen L-profiler i PU. De er to meter lange og findes i flere dimensioner.  bl.a. 15x15 der kan dække en faldstamme der sidder i hjørnet. 
De vejer meget lidt, så man kan bare sætte dem op med en klæber. Og de er lette at male da de er hvide. De er lidt dyre, men det er sparet i opsætnings tid. De kan skaffes i farvehandlere og byggemarkeder. Spørg efter Arstyl stuklister L1.

Se evt. mere på http://www.nmc.eu/index.php?id=nmc_deco_products0&L=0&table=tx_NMCdeco_range&no_cache=1&field=range&menuid=6&skinid=79&gid=0&code=#8d7258

mvh
Mikkel
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også