bedste knast til golf 3

Hey... har kigget lidt på knast til min golf 3 1.8 cl (90 hk), men har ingen anelse om hvad der er bedst at vælge... om den skal være super skarp eller noget midt i mellem eller noget som helst... er der nogen der har noget viden omkring det der kan hjælpe mig..?
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

hej

nu skriver du ikke ret meget om hvad det er du gerne vil med en anden knast aksel    
jeg kunne tænke mig du er ude efter flere hk ere

men jeg tro nok din motor er med monopoint indsprøjtning og så er det ikke så nemt at hente ret mange hk ere mere uden at der skal laves noget mere end bare at sætte et knast sæt med skarpe knaster i  som giver nogle hurtigere lukke tider på dinne ventiller
det  skal også noget mere benzin tryk til monopointen kører med ca 1,25 hg tryk på benzin trykket   og hvis du sætter det op begynder lambda sonden at brokke sig  over for fedblanding og så lukker den ned for benzin blandingen igen

det var ulig nemmere med en kaburator motor

eksmek

nu er det sådan at der sidder en bananmanifold på som erstatter kat'en, men er det muligt at fjerne lambdasonden og bare sætte en blændprop i..?

hej

du kan da godt blænde dit lambda hul af  men det vil jo give motor styrings boxen en fejl som vil få den til at gå i nødprogram og det vil give mindre efekt

eksmek

på så gammel en bil..?
En duration på omkring 270 grader og et + løft på ca. 1 mm kan give dig lidt HK samtidig med at den også kan gå i tomgang.
Med venlig hilsen

Vangsoe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis