Bordplade revnet - firma nægter

Sagen er løst

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ikke for at hænge firmaet ud, men hvor er pladen købt? I nogle tilfælde er der nemlig underleverandør på, som nemmere kan løse problemet end forhandleren.
Ikke godt. Hvis det er et køkkenfirma, der er opdelt med regionskontorer kan det være en ide at kontakte hovedkontoret.

Desværre har mange granitfirmaer kun en "til fortorvskant" garanti, derfra har man selv ansvar for resten.
Den skal simpelthen bare byttes, i skal slet ikke acceptere et nej, har selv arbejdet lidt med granit køkken bordplader en kort overgang, og sådan en revne er en fejl i pladen, det er jeg ret sikker på. Så kør lidt på dem , i skal ikke acceptere et nej.
Og du kan altid tage sagen til forbrugerstyrelsen hvis firmaet nægter. Sålænge din vare har kostetet over kr. 800,- (og det GØR bordplader normalt), så er der gratis sagsbehandling hvis du får medhold. Ellers skal sagen være af principiel karakter, eller du skal have anden grund til at søge sagen behandlet ved forbrugerstyrelsen.

Klag klag og fortsæt med at klage indtil du får hvad du har betalt for. Det hjul der knirker bliver først smurt.
Annonce

Hej.

Var stenpladen rengjort da i bar stenpladen ind?

Jeg fornemmer at køkkenfirmaet har købt stenpladen gennem Nørresundby stenhuggeri. Har selv et par gange haft problemer der igennem.

Jeg vil foreslå, at du holder penge tilbage til køkkenfirmaet, for det er nu engang deres problem.


PE

afmonter skidtet og pak den ind i orginal embalage og så er det retur det kan de ik nægte også holdert du på den er revnet ved udpakning så skal de bevise det modsatte
Den stod på pallen med den side ind af som er revnet, så man kunne ikke se det. Ja det er lige præcis dem :-( har du fået løst dine problemer med dem og hvordan ?

Hej igen.

Gå til firmaet som du købte køkkenet af, de har pligt til at få pladen fornyet, hvis ikke, så gå til medier eller en advokat.

God vind


PE

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis