Træhus - Hvem er bedst?

Jeg har hørt mange historie om de forskellige firmaer der bygger træhuse op rund om i Danmark. Både gode og dårlige historier, mange har haft nogle håndværker der ikke skulle have været håndværker. Mens andre har haft en kanon oplevelse med den træhus de bor i idag.

Jeg kunne godt tænke mig at høre andre der kan anbefale et firma man kan stole 100% på at det de levere er iorden og ikke noget der skulle have været skåret op til brænde?

Vi står nemlig om et lille halv års tid med at mulighed for at bygge et træhus, efter jeg er færdig uddannet Maskinsnedker.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Hey

Du finder ikke et byggefirma, ingen har talt dårligt om! det gælder både mursten og træhuse!

Jeg bor selv i et træhus på 8. år Og er super glad for det! godt indeklima, lav varmeregning (forholdsvis i disse tider) Og det med, at det skal males?, ja det tager vel en uge for én mand hvert 5. år, så det er småting!
Vores hus er bygget af "hornsherredhus" som jeg klart vil anbefale! De har skiftet ejer sidste år, mener jeg. Så den nye kender jeg ikke personligt, men mon ikke det stadig er et besøg værd?

Mvh. Ronnie Larsen

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også