Klagede over min nye terassedør onsdag. Fik svar fra sælger torsdag og den sidste halvdel af regningen fredag.
Jeg har købt en fin ny terassdør, dette efter et indbrud. Den er fra en dansk producent, hvis navn jeg ikke nævner, men navnet er i familie med en sjælden dansk fugl.
Jeg skylder således 50 %, som er 3750 kr. på døren.
Fejlen er en flig der mangler i en af sprosserne lige midt på døren ca. 2 x 50 mm. Det irriterer mig da jeg altid fokuserer på fejlene og ikke på det udenom.
Jeg ved det bliver et helvede at lave nye sprosser, så jeg har bedt om kompensation i prisen, da jeg mener døren er at betegne som 2 sortering.
Der er også lidt ridser steder, hvor jeg ikke selv kan have lavet dem.
Men jeg gider bare ikke bruge tid på det indbrudsprojekt mere.
Ville i vente med betalingen. Det er vel altid bedre at jeg skylder dem, end de skylder mig.
Bare det ikke går ud over forhandleren, han er jo uskyldig. Han er bare fordyrende mellemled (tosset land vi lever i).
MVH