Skydekåger til skunkskabe

Hej, er ved at udnytte 1. salen til værelser og vil lave skabe i skunken med skydelåger, har fundet lidt på nettet, men de er enten dyre eller kun på standart mål, som ikke er 180 cm i højden som jeg skal bruge . Skabet bliver ca. 4 m. langt. Er der nogle der ved hvor man kan købe / bestille skydelåger med skinner på special mål, til en rimelig pris, der er jo nok andet at bruge penge til med 3 små unger i huset

<p>Malle</p>
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Jeg ved at man skal passe på med "det er ikke så svært", men ikke desto mindre: Man kan købe loft og gulvskinnerne sammen med beslag til samme ved byggemarkeder o. lign. Samme sted kan du få dem til at udskære spån eller MDF plader i den størrelse du har behov for.

Din opgave vil dermed være at montere top og bundskinne, male lågerne og montere de medfølgende beslag. Men husk korrekt opmåling før tilskæring. D.v.s. du skal kende skinnerne og beslagene før du kan regne den præcise lågelængde ud.

Tak for det, det skulle jeg nok kunne klare, nu har jeg da selv bygget skillevægge, isoleret og sat gips op, så jeg er klar på endnu et projekt.

<p>Malle</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også