Rustfri stål linial.

Hej hobbyfolk

Nu har jeg søgt i mange hobbyforretninger, efter en rustfristå linial, på max 30 cm. Jeg har en på 60 cm men den er alt for stor til at skærer efter når jeg laver kort. Den store jeg har, bruger jeg når jeg skal dele de store ark karton. Er der nogen af jer der har en ide til, hvor jeg kan købe sådan en linial i den str? Kan fortælle at jeg har prøvet silvan, stark, xl-byg, div hobbyforretninger, her på lolland. Har prøvet med en i aluminium, men der kommer ret hurtigt hakke i da den er for blød.

På forhånd tak for jeres hjælp

Mvh gittemor
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce

Har du prøvet at skrive stållineal i Google? Det giver mere end ti sider med hits.

Første hit er : www.tegneogkontor.dk/shop/aluminium-staallineal-121c1.html
hvor der lidt nede af siden er både 15 og 30 cm stållinealer, og lur mig om der ikke på flere af de andre hits også er mulighed for at finde noget du kan bruge.

Har du prøvet P. Hatten & Co? De er normalt mere håndværkerorienterede end byggemarkederne hvad værktøj angår, og du skal ikke længere end til Nakskov for at finde en butik.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Albino.. Jeg har været i P. Hatten, og de havde ikke nogen, men de ville gerne spørge deres indkøber ad, om de evt kunne skaffe en til mig.
Jeg har nu bestilt en via linket i Lars ON ´s indlæg. Jeg takker mange gange for jeres gode hjælp. I må alle ha en god dag.


Mvh gittemor

Du kunne evt prøve i "Læderiet" i Århus, de har så vidt jeg husker flere modeller oven i købet til rimelige priser.

baadsen

neej da biltema har linialer op til en meter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis