Hvilken batteriboremaskine ville i vælge ?

Overvejer godt nok at købe den her Hitachi 18V DS18DL
Er det ikke et godt bud på på en ordentlig maskine ?
Tænkte på er den også med slagfunktion, synes ikke der står noget om det på nettet. ?

for at få noget ordentligt noget. Som holder indtil den går i stykker.

<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
Overvejer godt nok at købe den her Hitachi 18V... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Skolen havde også en makita ved godt nok ikke helt hvad det er for en, men kunne godt ligne den her de har BHP440RFE.
Men skal ikke kunne sige det. Tror deres den er omkring 2 år.

Jeg synes den var rigtig god at arbejde med, så jeg har intet imod makita. Og så ligger den også rigtig godt i hånden

<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
Hejsa....

Kanon bore maskine sådan en hitachi (har den selv)
Men der er ikke slag i den desværre.
Men hold øjnene åbne hvis du skal have sådan en jeg købt et sæt ved fynstrykluft der bestod af
en Hitachi 18V DS18DL
en Hitachi Slagnøgle 18 v. 3,0 amp. WR18DL Li-ion
en Vinkelsliber 18 v. 3.0 amp. li-on
og så en GPS til bilen
med 2 batterier til og en 45. min lader
samlet 5500 + moms

MvH.

Stig Hansen


Forskellen imellem en gør det selv mand og en håndværker. Er at håndværkeren kan fuske en løsning sammen uden at det kan ses... smile

Har lige købt et 18V sæt fra Hitachi efter råd fra en ven. Det er uden sammenligning det bedste værktøjskøb jeg har gjort. Købte en pakkeløsning på Ebay der bla. indeholdte en boremaskine som den du spørger til, blot udgaven med slag i: DV18DL.

Mvh
Ole

Ole
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis