Kvalitet værktøj

Nu er der jo nok mange der siger Makita er det bedste. Men er Hitachi 18V DS18DL ikke lige så god som makita´s produkter.

Overvejer godt nok at købe den her Hitachi 18V DS18DL
Er det ikke et godt bud på på en ordentlig maskine ?
Tænkte på er den også med slagfunktion, synes ikke der står noget om det på nettet. ?

for at få noget ordentligt noget. Som holder indtil den går i stykker.

<p>--------------------------------------------------------------------------------------------<br /> <br /> &#160;</p>
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis du har noget andet elværktøj, hvor du også kan bruge dine batterier ville jeg vælge den maskine. Der er ikke meget forskel nogen af maskinerne.
Min næst bliver noget herfra. Har altid brugt Makita og Fein.... Bare for at prøve noget nyt.. 

    http://www2.panasonic.com/consumer-electronics/shop/Building-Products/Cordless-Tools/Drill-Drivers.list.75118_11002_7000000000000005702  

Hvorfor virker linkene sjældent her????


Roder med det der er sjovt, rodet får dog lov at ligge i fred.
Mvh  Solesen.  

Ville tage en Metabo.
De andre mærker er også gode, men nu har jeg lidt forskelligt Metabo i forvejen.
Skrevet af panteren89 den 20-08-2008 02:26

"for at få noget ordentligt noget. Som holder indtil den går i stykker."
Hvis det var eneste kriterie, så er alle jo lige gode

Jeg sværger personligt til Makita.. 'Nøjes' dog med en 14,4 V. De nye batterier har masser af kræfter og maskinen bliver en anelse lettere at arbejde med.

Svarene på et spørgsmål om sådanne maskiner er ligeså varierede som hvis man spurgte om flg.: "kan du bedst lige blå, grøn eller rød?"
Jeg har lige bestilt en makita MXT 8444 DWFE med slag og 3 gear.
Valgt faldt på denne da jeg kun har gode erfaringer med makita, og så er den på kampagne hos carl ras.
Pt har jeg en no name 18V fra aldi med 2 batterier, hvor det ene ikke virker, den er i et sæt med en rundsav, selve maskinen kører meget godt, men når der skal ske noget er det træls at skulle vente på at få ladet batteriet op.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

hop ind på instructables.com og søg på "battery drill cordless" jeg har prøvet, og fået monsterbatteri ud af det.
og normalt er det bare et af batterierne der er stået af så de andre kan bruges til at "fylde" det gamle fungerende batteri efter.(man må nemmerlig ikke blande batterityper når der er tale om en seriel-opladning)


- Endjinn

Sidder og kikker på en elmåler der drejer den forkerte vej rundt :)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis