Billeder

Hej.

Lige et "måske" kryptisk" spørgsmål, jeg siger det bare lige ud, for jeg ved ikke hvad noget af det hedder endnu...

Jeg spiller mange spil, b.la inde på kom og vind. Og der er der noget der hedder en gæstebog. Jeg vil så gerne sende mine venner et billede fra min privatemappe med billeder jeg selv har taget. Men der stopper så min forstand så, fordi der var en der sagde til mig at jeg skulle finde det billede jeg ville sætte ind, og trykke på egenskaber, og så skulle jeg kopiere " Adressen" ( skulle linien hedde i egenskaber) på mit billede, men det er der ikke noget der hedder når jeg trykker på egenskaber. Hvordan laver man sådan en adresse, så billederne kan lægges ind.?? Håber der er nogen der forstår hvad jeg mener, og så kan hjælpe mig.

Jeg så på et tidspunkt en side hvor man kunne hente sit private billede, og så trykke på en knap, så blev det omdannet til flere forskellige ting, b.la Url m.m

Er der nogen der kender sådan en side ?

På forhånd tak

Mvh gittemor
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du skal ha' billedet liggende på nettet for at gøre det.
Brug event Photobucket.com.
Skulle du så en dag slette billedet i dit album - ja så fremkommer det berømte røde X

Sniffer  
Hej.

Jeg ved heller ikke hvad der bliver ment med egenskaber og adresse osv, men der er en hjemmeside , jeg tror det er den du snakker om , der kan du oploade et billed og få den lagt på det hjemmeside , hvor du får en adresse , hvilket du kan give til andre , som de kan trykke på linket og se billedet :D

http://imageshack.us/
log på
tryk på browse
find det billed du gerne vil sætte på nettet
tryk på åben
tryk på host it og vent , så vil du få flere adresser tror jeg,
Vælg den der hedder noget med Thumbnail for websites

På forhånd tak :)

Hej igen.

Jeg har fået det til at virke efter jeg prøvede Photobucket.com. Så nu går det bare derud af :-)

Takker mange gange for hjælpen.

Mvh gittemor
Bare alle tiders, at det virker for dig.

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis