Peugot 106 reservedele Fra NG 2410 28-09-2000 22:46 Jeg har lige købt en peugeot 106, 1.1 fra 1992Hvor Kan det bedst betale sig at købe resdele.Er der nogle skavanker ved denne bil, man kan forebygge. Den har kørt 24.000 1 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Fra NG Trådstarter 2410 28-09-2000 22:46 Hej> Jeg har lige købt en peugeot 106, 1.1 fra 1992Tillykke med din nye bil.> Hvor Kan det bedst betale sig at købe resdele.Jeg har ikke noget supergodt, "vi forærer peugeotdele væk"-sted, menFrederikssunds Autodele og Østergaard Autodele er udemærkede alternativer til athandle hos Peugeot.> Er der nogle skavanker ved denne bil, man kan forebygge. Den har kørt 24.000Det var ikke mange kilometer på 8 år. Hvis ikke den har kørt mere ville jegforeslå at få skiftet hvad der er af væsker på bilen, motorolie, gearkasseolie,bremsevæske etc. da man må formode at den har stået en del stille og måske harnogle af væskerne mistet sine egenskaber pga. den manglende omrøring.Selvom dukan se af smøresedlen at der er skiftet olie for 3000 km. siden, så kan det jogodt være to år siden med det kørselsmønster bilen har haft. Hvad med batteriet?Er det noget værd? Mit klapper sammen når jeg ikke bruger bilen i længere tid.Udover det, må bilen vel være som ny.--Hygge..Thomas